6 Aralık 2017 Çarşamba

Junior GPF 2017 Öncesi ( Çiftler & Buz Dansı ) - Analiz

Çiftlerde ;

Yine Rusların yoğun olduğu, tam tamına 4 sporcu bulundurduklarını görüyoruz.

Daria PAVLIUCHENKO / Denis KHODYKIN ; Kısa programlarına sunum olarak bayıldım, ayrıca şirin mi şirin bir çift olmuşlar :) Serbest programda ufak hatalar olsa da aldıkları puan ne kadar başarılı olduklarını gösteriyor.. Gerçi müzik seçimlerine göre biraz daha enerjik olmalarını ve sunumlarının biraz daha dolu olmasını tercih ederdim.






Apollinariia PANFILOVA / Dmitry RYLOV - RUS ; Biraz hırslı bir çift olduklarını hissettim ama teknik olarak da başarılı bir çift. Sunumları da yine detaylı. Kısa programda kostümleri yüzünden sıkıntı yaşıyorlar biraz ama pek de etkilemiyor onları. Sanırım sonrasında düzenleme yapılmıştır. Serbest programlarında Alica harikalar diyarında müziği ile kayıyorlar. Buradaki kostümleri güzel olmuş ancak koreografi olarak eksiklikleri var, teknik evet ama sunum açısından yani artistik açıdan detayları göremiyorum bu çiftte.. 








Ekaterina ALEXANDROVSKAYA / Harley WINDSOR - AUS ; Yaşları diğer sporculara göre fazla olan bir çift. Sunumlarını sevdim, teknikte ufak sorunları olsa da başarılı bir çift izlenimini veriyorlar.










Anastasia POLUIANOVA / Dmitry SOPOT - RUS ; Teknik olarak güçlü olan ancak sunum yani artistik sunumları açısından eksikleri olan bir rus çift..  Kıyafetleirindeki detayları da sevdim.








Aleksandra BOIKOVA / Dmitrii KOZLOVSKII - RUS ; Bu çiftin artistik sunumları da teknikleri de güçlü. Kıyafet seçimleri de yine detaylıca düşünülmüş. Müzikle uyumlarını ve zarafetlerini de beğendim. 









Yumeng GAO / Zhong XIE - CHN ; Ağırlıklı olarak teknik kayan bir çift. Kayış tarzlerı pek bana hitap etmedi. Artistik yönleri gerçekten zayıf. Umarım ilerleyen yıllarda toparlarlar..








BUZ DANSINDA;


Christina CARREIRA / Anthony PONOMARENKO - USA ; Uyumları ve enerjileri güzel. Serbest danslarındaki müzik seçimlerini ve koreografik detayları da sevdim.




Anastasia SKOPTCOVA / Kirill ALESHIN - RUS ;  Serbest danslarındaki müzik seçimlerini ve kostümlerini beğendim, koreografi de güzeldi ancak biraz enerji sorunları var gibi, müzikteki enerjiyi ve ritmi tam yakalayıp, yansıtamıyorlar veya bir tedirginlik hissi yaşıyorlar gibi.. 








 Sofia POLISHCHUK / Alexander VAKHNOV - RUS; Kendinden emin duruşları var ve serbest dansları etkileyici. 









Marjorie LAJOIE / Zachary LAGHA - CAN ;








Sofia SHEVCHENKO / Igor EREMENKO - RUS , 








Arina USHAKOVA / Maxim NEKRASOV - RUS ; WoWWW, WooWWW !!! Gerçekten benim favorim olmayı başardılar. Kısa dansları da evet ama özellikle serbestte nasıl bir enerjidir, nasıl bir koreografidir öyle ya ! Hele o son lift... Hayatımda hiç o tarz görmedim yani resmen Gala programına dönüştürmüşler Serbest programlarını. Beni heyecanlandırdılar, helal olsun.. 








Katılmaya hak kazanan sporcular ve performansları bu kadar. Genel olarak özetleyecek olursam Ruslar her zaman daha kendilerine güvenliler ve daha sağlam duruşları oluyor ancak koreografik eksiklikleri olabiliyor. Amerikalılar ise tam tersi. Artistik ve koreografik açıdan iyilerken teknik sıkıntılar yaşayabiliyorlar. Kanadalı sporcular ise ne yapacakları belli olmuyor diyebiliriz. Artık Final de başlıyor çok az kaldı. Bekleyim göreceğiz ve ana yarışlar için bir ön izleme edinebileceğiz.. 

Detaylı bilgi sayfası için..

http://www.isuresults.com/events/fsevent03111487.htm

1 yorum:

  1. I Used The Most Stainless Steel Tits On My Face (Tinanium)
    The blue titanium Stainless titanium plate Steel Tits are the most accurate of the titanium ray ban titanium chinese stainless steel models for titanium pipes I used the stainless steel tritanium chinese stainless steel titanium earrings sensitive ears from Daiwa USA.

    YanıtlaSil